15.01.2013

Moje slajdowisko o Peru

Wszystkich miłośników Peru, którzy mieszkają lub przebywają w Łodzi zapraszam serdecznie w dniu dzisiejszym na mój pokaz slajdów w Klubie Podróżników "Keja":

¡Hola Perú! - Ola w Peru
15 stycznia 2013 (wtorek), godz. 19:45, Keja Pub (ul. Kopernika 46), Łódź

i link do wydarzenia na facebooku: https://www.facebook.com/events/488246147883892/

To mój pierwszy pokaz slajdów, pisanie jest chyba jednak łatwiejsze niż opowiadanie, ale zapraszam :) Może uda mi się pokazać Wam chociaż trochę piękna i niezwykłości Peru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O MNIE

Ola, studentka filologii hiszpańskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pobyt w Peru to spełnienie moich marzeń. Serdecznie zapraszam do poznawania wraz ze mną tego fascynującego kraju! Kontakt

CHCESZ UCZYĆ SIĘ HISZPAŃSKIEGO? JEŚLI JESTEŚ Z KRAKOWA TO ZAPRASZAM NA LEKCJE DO MNIE! Kontakt powyżej :)

Zainteresowanych zapraszam również na mojego bloga poświęconego hiszpańskiemu Camino de Santiago.


SOBRE MÍ

Me llamo Ola, soy estudiante de Filología Hispánica en la Universidad Jaguelónica de Cracovia. La estancia en Perú es mi sueño cumplido.
Queridos amigos hispanohablantes, perdón por los errores, todavía me queda mucho que aprender.

Archiwum / Archivos